Απεργία: Στάσεις εργασίας στα λεωφορεία την Τετάρτη - Ποιες ώρες θα κυκλοφορούν
Λεωφορείο του ΟΑΣΑ
INTIME NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΜε στάσεις εργασίας αποφάσισαν να συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ.
Ειδικότερα, τα αστικά λεωφορεία στην Αθήνα αναμένεται να κινηθούν από τις 9:00 ως τις 21:00.
Η στάση εργασίας θα διαρκέσει από την έναρξη της βάρδιας ως τις 9:00 και από τις 21:00 ως τη λήξη της βάρδιας.
Σημειώνεται ότι η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται μετά τις 10:00 ενώ τα τελευταία δρομολόγια θα αναχωρήσουν από τις 20:00 ή νωρίτερα.
Κανονικά αναμένεται να κινηθούν τα λεωφορεία στις γραμμές του ΟΑΣΑ τις οποίες έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Απεργία ΓΣΕΕ: Τραβούν χειρόφρενο την Τετάρτη Μετρό, Ηλεκτρικός και Σιδηρόδρομος
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΑΣΘ: Χωρίς λεωφορεία την Τετάρτη η Θεσσαλονίκη λόγω της απεργίας των εργαζομένων
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ