Άνοιξε το Μετρό - Κλειστός ο σταθμός του Συντάγματος
Ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα»
INTIME NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΚλειστός είναι από τις 9:30 το πρωί της Τετάρτης (1/5) ο σταθμός του Συντάγματος, με εντολή της αστυνομίας, λόγω των απεργιακών συγκεντρώσεων που έχουν ανακοινωθεί για την Εργατική Πρωτομαγιά.
Ο σταθμός, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, θα παραμείνει κλειστός μέχρι και το πέρας των εκδηλώσεων. Μέχρι τότε ο συρμός θα περνά από τον σταθμό χωρίς στάση.
Υπενθυμίζεται ότι, οι τρεις γραμμές του μετρό σήμερα θα λειτουργήσουν από τις 9:30 έως τις 16:30.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Απεργία Πρωτομαγιάς: Πώς θα κινηθούν μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ - Δεμένα τα πλοία
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ