Θεσσαλονίκη: Τέσσερις συλλήψεις μετά το ντέρμπι Άρη - ΠΑΟΚ
Περιπολικό της αστυνομίας
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ΙΝΤΙΜΕ (φωτογραφία αρχείου)Τέσσερις οπαδοί συνελήφθησαν το βράδυ της Κυριακής 19 Μαΐου, από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ., λίγη ώρα μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Άρη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συλληφθέντες κινούνταν με δίκυκλα από την περιοχή της Τούμπας προς την περιοχή της Χαριλάου.
Οι αστυνομικοί έκαναν έλεγχο στους οπαδούς κοντά στην οδό Νικολάου Πλαστήρα και συνελήφθησαν, διότι έφεραν μικροποσότητες ναρκωτικών, αναδιπλούμενο μαχαίρι και πυρσό.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
ΚΟΣΜΟΣ