«Με έβρισε και με απείλησε» - Τα πρώτα λόγια του υπαλλήλου που δέχθηκε την επίθεση Αυγενάκη
Ανανεώθηκε:
Ο Λευτέρης Αυγενάκης
ΑΠΕ-ΜΠΕ«Με έβρισε και με απείλησε». Με αυτά τα λόγια περιγράφει ο 22χρονος υπάλληλος του αεροδρομίου «Ελευθερίου Βενιζέλου» την επίθεση από τον βουλευτή και πρώην υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1 τα πρώτα λόγια του υπαλλήλου ήταν τα εξής: «Ήταν εκτός εαυτού, με έβρισε, με απείλησε και μου προκάλεσε φόβο και ανησυχία».
Μετά την αντίδραση της κυβέρνησης και τη διαγραφή του Λευτέρη Αυγενάκη ο 22χρονος έκανε μήνυση στον Λευτέρη Αυγενάκη. Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν και άλλα βίντεο που δείχνουν την επίθεση του Λευτέρη Αυγενάκη στον εργαζόμενο και την προκλητική του συμπεριφορά.
«Ο εργαζόμενος είναι φοβισμένος», αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΣΕΥΠΕ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα απανωτά «φάουλ» Αυγενάκη πριν τη διαγραφή του για τη χειροδικία και τον τσαμπουκά
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαγραφή Αυγενάκη από ΝΔ για βιαιοπραγία: Από την «ασυλία» στην «αθωότητα» και μετά στα «παρακάλια»
ΚΟΣΜΟΣ
«Η πυρηνική αποτροπή προστατεύει τον κόσμο από έναν παγκόσμιο πόλεμο», εκτιμά η Ρωσία
13:15
ΕΛΛΑΔΑ
Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Με παγκόσμια «πατέντα» πείραζαν τους μετρητές - Οι ρόλοι και το φέσι 9 εκατ.
13:13
ΚΟΣΜΟΣ
«Διακήρυξη της ήττας της Αμερικής» η συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν, λέει ο Γκαλιμπάφ
13:12
ΚΟΣΜΟΣ
Έμπολα: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα στη Γαλλία - Βρέθηκε σε γιατρό που επέστρεψε από το Κονγκό
13:06
ΕΛΛΑΔΑ