«Με έβρισε και με απείλησε» - Τα πρώτα λόγια του υπαλλήλου που δέχθηκε την επίθεση Αυγενάκη
Ανανεώθηκε:
Ο Λευτέρης Αυγενάκης
ΑΠΕ-ΜΠΕ«Με έβρισε και με απείλησε». Με αυτά τα λόγια περιγράφει ο 22χρονος υπάλληλος του αεροδρομίου «Ελευθερίου Βενιζέλου» την επίθεση από τον βουλευτή και πρώην υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1 τα πρώτα λόγια του υπαλλήλου ήταν τα εξής: «Ήταν εκτός εαυτού, με έβρισε, με απείλησε και μου προκάλεσε φόβο και ανησυχία».
Μετά την αντίδραση της κυβέρνησης και τη διαγραφή του Λευτέρη Αυγενάκη ο 22χρονος έκανε μήνυση στον Λευτέρη Αυγενάκη. Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν και άλλα βίντεο που δείχνουν την επίθεση του Λευτέρη Αυγενάκη στον εργαζόμενο και την προκλητική του συμπεριφορά.
«Ο εργαζόμενος είναι φοβισμένος», αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΣΕΥΠΕ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα απανωτά «φάουλ» Αυγενάκη πριν τη διαγραφή του για τη χειροδικία και τον τσαμπουκά
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαγραφή Αυγενάκη από ΝΔ για βιαιοπραγία: Από την «ασυλία» στην «αθωότητα» και μετά στα «παρακάλια»
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ