Λύνουν την απεργία τους οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Άρουν την επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Την απόφαση αυτή έλαβαν οι εργαζόμενοι κατά την έκτακτη συνεδρίασή τους που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα.
Ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων κ. Δημήτρης Τσερμενίδης, επεσήμανε ότι οι εργαζόμενοι ζητούν να καθίσουν στο τραπέζι των συζητήσεων. «Αφού αυτό ορίστηκε για την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι στο υπουργείο Εργασίας, στο γραφείο του γενικού γραμματέα Ανδρέα Νεφελούδη και με τη συμμετοχή της γενικής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Θεοπίστη Πέρκα. εμείς δεν θα μπορούσαμε να αθετήσουμε τα λεγόμενά μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
ΚΟΣΜΟΣ
Live- Βενεζουέλα: Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών - 164 σοροί έχουν ανασυρθεί από τα συντρίμμια
13:26
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δεν φταίει ο τουρισμός, αλλά η απουσία σχεδιασμού
13:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραήλ και Λίβανος διαψεύδουν πληροφορία για ισραηλινή αποχώρηση από τμήμα του νοτίου Λιβάνου
13:18
ΚΟΣΜΟΣ
Οι πιο ισχυροί σεισμοί στη Βενεζουέλα τον τελευταίο αιώνα - Οι μνήμες του 1967 και του 1997
13:14
ΚΟΣΜΟΣ