Λύνουν την απεργία τους οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Άρουν την επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Την απόφαση αυτή έλαβαν οι εργαζόμενοι κατά την έκτακτη συνεδρίασή τους που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα.
Ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων κ. Δημήτρης Τσερμενίδης, επεσήμανε ότι οι εργαζόμενοι ζητούν να καθίσουν στο τραπέζι των συζητήσεων. «Αφού αυτό ορίστηκε για την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι στο υπουργείο Εργασίας, στο γραφείο του γενικού γραμματέα Ανδρέα Νεφελούδη και με τη συμμετοχή της γενικής γραμματέως του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Θεοπίστη Πέρκα. εμείς δεν θα μπορούσαμε να αθετήσουμε τα λεγόμενά μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
CULTURE
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
ΚΟΣΜΟΣ
Τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω του καύσωνα στην Ιταλία
14:20
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο – ντοκουμέντο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο
14:19
ΔΙΕΘΝΗ
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10
ΕΛΛΑΔΑ