«Γέφυρα» σωτηρίας από την ΕΛ.ΑΣ. για τη μεταφορά βρέφους στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
Αστυνομικοί της ΔΙΑΣ
INTIME«Γέφυρα» σωτηρίας στήθηκε το απόγευμα της Τρίτης (10/9) στη Θεσσαλονίκη από την ΕΛ.ΑΣ για τη μεταφορά ενός βρέφους με Ι.Χ. αυτοκίνητο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, καθώς το παιδί αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Για το συμβάν ενημερώθηκε η ΕΛ.ΑΣ. περίπου στις 6 το απόγευμα και δυνάμεις της συνόδευσαν το όχημα από τη συμβολή των οδών Καραολή και Δημητρίου με Μοναστηρίου, όπως μετέδωσε το thestival.
Το όχημα όπου μετέφερε το βρέφος, συνόδευσαν δυνάμεις των ομάδων ΔΙ.ΑΣ. και «Ζ» καθώς και δικυκλιστές της Τροχαίας.
Μέσα σε μόλις έξι λεπτά, το όχημα κατάφερε να φτάσει με ασφάλεια στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 50χρονος με αδυναμία στα «έξυπνα» ρολόγια
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
ΕΛΛΑΔΑ
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ