Μαζική τροφική δηλητηρίαση σε εστιατόριο στη Θεσσαλονίκη - Δεκάδες επιχειρηματίες στο νοσοκομείο
Παρ' ολίγον μοιραίο αποδείχθηκε γεύμα προς τιμήν δεκάδων επιχειρηματιών ης Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδας που διοργανώθηκε σε γνωστό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης με την ευκαιρία των εγκαινίων της 88ης ΔΕΘ.
Σύμφωνα με το voria.gr, λίγες ώρες μετά το γεύμα, οι περισσότεροι από τους συνδαιτημόνες εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, εμετό και διάρροια.
Ορισμένοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύθηκαν για αρκετές ώρες.
Σύμφωναμε πληροφορίες η πιθανότερη αιτία αποδίδεται στο πρώτο - ωμό - πιάτο που σερβιρίστηκε (καβούρι με αβγοτάραχο), καθώς όσοι δεν το κατανάλωσαν, δεν παρουσίασαν συμπτώματα.
Σε κάθε περίπτωση, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει δοθεί εντολή για αγωγές και μηνύσεις.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Μαζική δηλητηρίαση στα κεντρικά γραφεία του Tik - Tok - Δεκάδες υπάλληλοι στο νοσοκομείο
ΚΟΣΜΟΣ
Πολωνία: Στο νοσοκομείο δεκάδες άτομα μετά από δηλητηρίαση από χλώριο σε πισίνα
ΕΛΛΑΔΑ
Στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ. δείγματα από το εργοστάσιο που κάηκε στη Λαμία
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Περίπου 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ σε 24 ώρες
21:11
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν σε ρωσικό πλήγμα
20:53
ΕΛΛΑΔΑ