Μαζική τροφική δηλητηρίαση σε εστιατόριο στη Θεσσαλονίκη - Δεκάδες επιχειρηματίες στο νοσοκομείο
Παρ' ολίγον μοιραίο αποδείχθηκε γεύμα προς τιμήν δεκάδων επιχειρηματιών ης Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδας που διοργανώθηκε σε γνωστό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης με την ευκαιρία των εγκαινίων της 88ης ΔΕΘ.
Σύμφωνα με το voria.gr, λίγες ώρες μετά το γεύμα, οι περισσότεροι από τους συνδαιτημόνες εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, εμετό και διάρροια.
Ορισμένοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύθηκαν για αρκετές ώρες.
Σύμφωναμε πληροφορίες η πιθανότερη αιτία αποδίδεται στο πρώτο - ωμό - πιάτο που σερβιρίστηκε (καβούρι με αβγοτάραχο), καθώς όσοι δεν το κατανάλωσαν, δεν παρουσίασαν συμπτώματα.
Σε κάθε περίπτωση, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει δοθεί εντολή για αγωγές και μηνύσεις.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Μαζική δηλητηρίαση στα κεντρικά γραφεία του Tik - Tok - Δεκάδες υπάλληλοι στο νοσοκομείο
ΚΟΣΜΟΣ
Πολωνία: Στο νοσοκομείο δεκάδες άτομα μετά από δηλητηρίαση από χλώριο σε πισίνα
ΕΛΛΑΔΑ
Στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ. δείγματα από το εργοστάσιο που κάηκε στη Λαμία
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση και χωρίς ενεργές εστίες η πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι
22:49
ΕΛΛΑΔΑ
ΥΠΕΝ: Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς δήμους
22:40
ΚΟΣΜΟΣ
Νέος κύκλος τεχνικών συνομιλιών ΗΠΑ - Ιράν στις 29-30 Ιουνίου: Στο επίκεντρο το πυρηνικό πρόγραμμα
22:31
ΚΟΣΜΟΣ