Εκκενώνεται η δομή του Σχιστού μετά την ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε υγραέριο
Λόγω της ανατροπής του βυτιοφόρου στη λεωφόρο Σχιστού και μετά από αίτημα της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής, δόθηκε εντολή εκκένωσης της δομής του Σχιστού για προληπτικούς λόγους, από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και αποφασίστηκε να μεταφερθούν στο Περιβαλλοντικό Πάρκο Σχιστού.
Για τη μεταφορά φτάνουν δύο λεωφορεία της ΕΛΑΣ, ενώ αναμένονται και δύο λεωφορεία του ΟΣΥ.
Ήδη κατευθύνονται στο πάρκο περπατώντας 40 άτομα.
Οι μετανάστες θα επιστρέψουν στη δομή μετά τη λήξη του συναγερμού.
Σημειώνεται ότι η ανατροπή του βυτιοφόρου έγινε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες μετά τις 12:30 το μεσημέρι της Δευτέρας (23/09).
ΧΡΗΜΑ
Τάκης Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε στη μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα
12:24
ΕΛΛΑΔΑ
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09
CULTURE