Συγκινεί η ιστορία εγκαταλειμμένου μωρού από το Αφγανιστάν που μεγαλώνει στο νοσοκομείο Μυτιλήνης
Bρέφος
PixabayNεογέννητο μωρό από το Αφγανιστάν που εγκαταλείφθηκε μετά τη γέννα από τη μητέρα του, έχει γίνει το μωρό του προσωπικού της μαιευτικής κλινικής του Νοσοκομείου Μυτιλήνης καθώς σε κάθε βάρδια οι μαίες το φροντίζουν και το έχουν αγκαλιάσει, σαν να είναι δικό τους παιδί.
Πρόκειται για ένα κοριτσάκι που ήρθε στον κόσμο στις 10 Σεπτεμβρίου του 2024 στη μαιευτική κλινική του Νοσοκομείου Μυτιλήνης. Η μητέρα του, που έφθασε ετοιμόγεννη από τα τουρκικά παράλια, όταν έφερε στον κόσμο το παιδί δήλωσε ότι δεν το θέλει επειδή -όπως φέρεται να είπε – προήλθε από βιασμό.
Το μωρό μεταφέρθηκε στη Μαιευτική κλινική με εισαγγελική εντολή όπου και παραμένει μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες υιοθεσίας, αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα aeolos.tv.
Σε κάθε βάρδια οι μαίες τρέχουν να φροντίσουν το βρέφος σαν να είναι δικό τους μωρό. Όταν γεννήθηκε, με καισαρική τομή, ζύγιζε μόλις 2,940 κιλά και σήμερα ύστερα από 20 ημέρες, έχει φθάσει 3,940 κιλά.
Η ιστορία της νεογέννητης μικρής έχει συγκινήσει πολίτες και οργανώσεις που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να βοηθήσουν τόσο στο διάστημα αυτό που παραμένει στο νοσοκομείο όσο και να διασφαλίσουν ότι το παιδί θα υιοθετηθεί.
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38