Εξιτήριο πήρε η Καίτη Γκρέυ μετά από εννέα ημέρες νοσηλείας
Η Τραγουδιστρια Καίτη Γκρέυ
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΕξιτήριο έλαβε την Παρασκευή (18/10) από το «Ιπποκράτειο» Νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν η Καίτη Γκρέυ
Η σπουδαία λαϊκή ερμηνεύτρια μεταφέρθηκε εσπευσμένα στα επείγοντα του νοσοκομείου τα ξημερώματα της Τετάρτης (9/10), μετά από αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη και λοίμωξη του αναπνευστικού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Δεύτερη ημέρα νοσηλείας για την Καίτη Γκρέυ - Κρίσιμη αλλά σταθερή η κατάστασή της
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
ΚΟΣΜΟΣ
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29
ΚΟΣΜΟΣ