Βόλος: Συνελήφθη μεθυσμένος οδηγός που κινούνταν ανάποδα στην εθνική
Τμήμα εθνικής οδού (φωτογραφία αρχείου)
EurokinissiΧειροπέδες πέρασαν οι αστυνομικοί της Τροχαίας σε 59χρονο μεθυσμένο άνδρα ο οποίος οδηγούσε ανάποδα στον αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ Μαγνησίας.
Σύμφωνα με το magnesianews.gr ο 59χρονος συνελήφθη τα ξημερώματα της Πέμπτης (5/12) στον Αυτοκινητόδρομου Α.Θ.Ε., στο ύψος της Πελασγίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Μαγνησίας, καθώς βρέθηκε να οδηγεί Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, κινούμενος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και υπό την επήρεια μέθης.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο οδηγός, που σε μέτρηση αλκοτέστ έδειξε 1,14 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, κινούνταν στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, με κατεύθυνση προς Αθήνα.
Ευτυχώς δεν προκλήθηκε κάποιο ατύχημα.
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00