Συνελήφθη 19χρονος για γκράφιτι σε σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης
Ο σταθμός μετρό Βενιζέλου στην Θεσσαλονίκης
INTIME NEWSΈνας 19χρονος συνελήφθη το πρωί της Κυριακής (8/12) από τις αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης, καθώς πιάστηκε να ζωγραφίζει γκράφιτι σε σταθμό του μετρό.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival, ο νεαρός έβαψε σε τοίχους και τζαμαρίες του σταθμού “Βενιζέλου” του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σε βάρος του 19χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία και αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης.
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και κέντρο - Χαμηλές ταχύτητες σε Πειραιά και Αττική Οδό
08:38
ΕΛΛΑΔΑ
Βάσεις 2026: Έρχεται άνοδος σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία, πτώση στις Νομικές
08:36
ΚΟΣΜΟΣ
Λέκκας για Βενεζουέλα: «Ακόμη και 100.000 νεκροί - Πιθανός ισχυρός μετασεισμός την επόμενη εβδομάδα»
08:33
ΕΛΛΑΔΑ