Αγρότες απέκλεισαν συμβολικά την παλιά εθνική Θεσσαλονίκης - Έδεσσας
Σε συμβολικό αποκλεισμό της παλιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας στον κόμβο Γυψοχωρίου προχώρησαν το απόγευμα της Τετάρτης (29/01) αγρότες της περιοχής. Με πέντε τρακτέρ βρέθηκαν στο οδόστρωμα για μια ώρα, σταματώντας την κυκλοφορία.
Στην Θεσσαλονίκη, οι αγρότες είναι συγκεντρωμένοι με τα τρακτέρ τους στην αερογέφυρα των Μαλγάρων.
Οι αγρότες παραμένουν στον κόμβο Γυψοχωρίου, καθώς και στην Παραλίμνη και στην Κρύα Βρύση Πέλλας.
Στην Πιερία έχουν συγκεντρωθεί στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Κατερίνης.
Στο Κιλκίς βρίσκονται στην είσοδο της πόλης, χωρίς να εμποδίζουν την κυκλοφορία καθώς και στο γήπεδο Πολυκάστρου.
Στην Ημαθία αγρότες παραμένουν συγκεντρωμένοι στην είσοδο της Νάουσας και στην Αλεξάνδρεια.
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και κέντρο - Χαμηλές ταχύτητες σε Πειραιά και Αττική Οδό
08:38
ΕΛΛΑΔΑ
Βάσεις 2026: Έρχεται άνοδος σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία, πτώση στις Νομικές
08:36
ΚΟΣΜΟΣ
Λέκκας για Βενεζουέλα: «Ακόμη και 100.000 νεκροί - Πιθανός ισχυρός μετασεισμός την επόμενη εβδομάδα»
08:33
ΕΛΛΑΔΑ