Τοποθέτηση ιατρού οπλίτη θητείας για την υγειονομική κάλυψη του περιφερειακού ιατρείου Ψερίμου
Με απόφαση του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη, τοποθετείται ιατρός οπλίτης θητείας, πτυχιούχος Ιατρικής για την υγειονομική κάλυψη του περιφερειακού ιατρείου Ψερίμου, έπειτα από σχετικό αίτημα του υπουργείου Υγείας.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας, η διάθεσή του θα διαρκέσει έως τις 12 Ιουνίου 2025.
«Οι Ένοπλες Δυνάμεις στέκονται αδιάκοπα στο πλευρό της κοινωνίας, έτοιμες να συνδράμουν όπου και όποτε παραστεί ανάγκη. Συνεχίζουμε μέσα από στοχευμένες δράσεις να υποστηρίζουμε έμπρακτα το δημόσιο σύστημα υγείας, εξασφαλίζοντας ότι κάθε πολίτης, σε κάθε άκρη της Ελλάδας, έχει πρόσβαση σε δωρεάν, δημόσια και ποιοτική υγειονομική περίθαλψη» ανέφερε ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης.
ΕΛΛΑΔΑ
Ισχυρός σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο
11:36
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Χρέος μας να στηρίζουμε την κοινωνία - Προσοχή στις ακοστολόγητες δεσμεύσεις
11:26
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ