Τροχαίο με εγκατάλειψη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Στο νοσοκομείο 43χρονη οδηγός μηχανής
Το νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη
INTIME NEWS/ ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΤροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (7/5) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με μια γυναίκα να μεταφέρεται με τραύματα στο κεφάλι στο νοσοκομείο Παπανικολάου.
Το τροχαίο ατύχημα έγινε γύρω στις 09:30 κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες όταν ΙΧ συγκρούστηκε με δίκυκλο στη συμβολή των Λεωφόρου Νίκης με Πλουτάρχου.
Ο οδηγός του οχήματος έφυγε από το σημείο του τροχαίου με την αστυνομία να τον αναζητά.
Η 43χρονη γυναίκα οδηγός του δίκυκλου κατά την σύγκρουση, σύρθηκε στο οδόστρωμα, τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο εφημερεύον νοσοκομείο Παπανικολάου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η γυναίκα φέρει κακώσεις στο κεφάλι, αλλά βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50