Απεγκλωβίστηκε οικογένεια ορειβατών από τον Όλυμπο ύστερα από επιχείρηση της Πυροσβεστικής
Αίσια κατάληξη είχε η περιπέτεια οικογένειας ορειβατών από τη Βουλγαρία που είχε εγκλωβιστεί στην περιοχή Λούκι και σε υψόμετρο 2700 μέτρα στον Όλυμπο, στην προσπαθειά της να φτάσει στον Μύτικα, καθώς μεταφέρθηκαν σε ασφαλές σημείο ύστερα από ολονύκτια επιχείρηση της Πυροσβεστικής.
Όλα τα στοιχεία συνηγορούν πως υποτίμησαν την επικινδυνότητα του μονοπατιού με αποτέλεσμα το νεαρό ζευγάρι μαζί με τα δυο ανήλικα παιδιά τους, ηλικία 7 και 11 ετών να εγκλωβιστούν στο σημείο και να μην μπορούν να συνεχίσουν την κατάβαση καθώς υπήρχε κίνδυνος να προκληθεί χιονοστιβάδα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ.
Το γεγονός σήμανε συναγερμό στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, όπου ομάδα ειδικά εκπαιδευμένων διασωστών (14 άτομα) από την Π.Υ. Λιτοχώρου, 2η και 8η ΕΜΑΚ , Θεσσαλονίκη και Λάρισα, ολοκλήρωσε με τον απεγκλωβισμό της οικογένειας και την μεταφορά της σε ασφαλές σημείο την Κυριακή (25/5).
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Επιχείρηση της ΕΜΑΚ για τη διάσωση δύο ενηλίκων και δύο ανηλίκων στον Όλυμπο
Νόμος Κατσέλη: Πώς υπολογίζεται ο τόκος μετά τη ρύθμιση - «ανάσα» - Αναλυτικά παραδείγματα
09:19
Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη γιατρός από επιπλοκές μετά τον τοκετό - Κατέληξε κατά την αεροδιακομιδή
09:19
Κοκοτσάκης: Αποχώρησε από το κόμμα Καρυστιανού ο πραγματογνώμονας των Τεμπών
09:09
Συνταγματική Αναθεώρηση: Κατάργηση αμνηστίας για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφο προτείνει η ΝΔ
09:05