Εξουδετερώθηκε η οβίδα που βρέθηκε στο λιμάνι της Καλαμάτας
Μια οβίδα, πιθανότατα από την εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, εντοπίστηκε χθες το απόγευμα κατά τη διάρκεια καθαρισμού στο λιμάνι της Καλαμάτας.
Άμεσα ο χώρος αποκλείστηκε και σήμερα το πρωί ειδικό κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Ναρκοπεδίων Ξηράς του Στρατού προχώρησε σε ελεγχόμενη εξουδετέρωση του οξειδωμένου βλήματος.
Η όλη επιχείρηση, καθώς και ο αποκλεισμός του χώρου στο μώλο του «Πανελληνίου» στην Καλαμάτα, έγινε υπό τον συντονισμό του κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας.
Οι πυροτεχνουργοί παρέλαβαν το βλήμα και προχώρησαν σε ελεγχόμενη έκρηξη στο Πεδίο Βολής Καλαμάτας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε οβίδα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στο βυθό του λιμανιού της Καλαμάτας
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
ΚΟΣΜΟΣ