Εξουδετερώθηκε η οβίδα που βρέθηκε στο λιμάνι της Καλαμάτας
Μια οβίδα, πιθανότατα από την εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, εντοπίστηκε χθες το απόγευμα κατά τη διάρκεια καθαρισμού στο λιμάνι της Καλαμάτας.
Άμεσα ο χώρος αποκλείστηκε και σήμερα το πρωί ειδικό κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Ναρκοπεδίων Ξηράς του Στρατού προχώρησε σε ελεγχόμενη εξουδετέρωση του οξειδωμένου βλήματος.
Η όλη επιχείρηση, καθώς και ο αποκλεισμός του χώρου στο μώλο του «Πανελληνίου» στην Καλαμάτα, έγινε υπό τον συντονισμό του κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας.
Οι πυροτεχνουργοί παρέλαβαν το βλήμα και προχώρησαν σε ελεγχόμενη έκρηξη στο Πεδίο Βολής Καλαμάτας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε οβίδα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στο βυθό του λιμανιού της Καλαμάτας
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση η πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Πευκάλι Κορινθίας
14:44
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχια πλάνα από το ελικόπτερο που έπεσε στη λίμνη Αώου: Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης
14:32
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
14:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραήλ: Νεκρός Ισραηλινός στρατιώτης σε συγκρούσεις στο νότιο Λίβανο
14:14
CULTURE