Θεσσαλονίκη: Ελεύθεροι με προφορική εντολή εισαγγελέα οι γονείς που άφησαν βρέφος στο μπαλκόνι
Ανανεώθηκε:
Ελεύθεροι, με προφορική εντολή εισαγγελέα, αφέθηκαν οι γονείς του 11 μηνών βρέφους, που εντοπίστηκε να κλαίει σε μπαλκόνι διαμερίσματος, ενώ εκείνοι και τα υπόλοιπα τρία παιδιά τους κοιμούνταν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες στο εσωτερικό του σπιτιού.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε από την αστυνομία και θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης αφορά το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ στρέφεται κατά του 36χρονου πατέρα και της 35χρονης μητέρας.
Το περιστατικό συνέβη, χθες τα ξημερώματα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ ενημερώθηκε η εισαγγελέας ανηλίκων και αναμένεται να διεξαχθεί κοινωνική έρευνα για τις συνθήκες διαβίωσης των ανήλικων τέκνων.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν γονείς που κλείδωσαν νεογέννητο βρέφος στο μπαλκόνι και πήγαν για ύπνο
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Υόρκη: «Παγώνουν» τα ενοίκια για ένα εκατομμύριο κατοικίες
09:02
CULTURE
Οι Rolling Stones κυκλοφόρησαν δύο νέα τραγούδια – Συνεργασία με τον Robert Smith των The Cure
09:02
ΕΛΛΑΔΑ
Διπλό φονικό στο Αίγιο: «Δεν προκύπτει εμπλοκή άλλου ατόμου» - Προς εξέταση το κινητό του 26χρονου
09:00
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ