Θεσσαλονίκη: Ελεύθεροι με προφορική εντολή εισαγγελέα οι γονείς που άφησαν βρέφος στο μπαλκόνι
Ανανεώθηκε:
Ελεύθεροι, με προφορική εντολή εισαγγελέα, αφέθηκαν οι γονείς του 11 μηνών βρέφους, που εντοπίστηκε να κλαίει σε μπαλκόνι διαμερίσματος, ενώ εκείνοι και τα υπόλοιπα τρία παιδιά τους κοιμούνταν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες στο εσωτερικό του σπιτιού.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε από την αστυνομία και θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης αφορά το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ στρέφεται κατά του 36χρονου πατέρα και της 35χρονης μητέρας.
Το περιστατικό συνέβη, χθες τα ξημερώματα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ ενημερώθηκε η εισαγγελέας ανηλίκων και αναμένεται να διεξαχθεί κοινωνική έρευνα για τις συνθήκες διαβίωσης των ανήλικων τέκνων.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν γονείς που κλείδωσαν νεογέννητο βρέφος στο μπαλκόνι και πήγαν για ύπνο
CULTURE
Αποκατάσταση πίνακα του Ρέμπραντ αποκάλυψε κρυμμένο μήνυμα – Είχαν «σβήσει» τουρμπάνι
10:36
ΚΟΣΜΟΣ
Οργανισμός Ενέργειας: «Προηγμένο σύστημα επαλήθευσης ζητά ο Γκρόσι για το Ιράν μετά τη σύγκρουση»
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη: Πάνω από 500.000 ευρώ η λεία - Πώς δρούσε
10:24
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24
ΚΟΣΜΟΣ