Συναγερμός στο Παπανικολάου: 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο
Το νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη
INTIME NEWS/ ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣυναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης στο νοσοκομείο Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη, όταν μια 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η 17χρονη έπεσε στο κενό από τον πρώτο όροφο του νοσοκομείου. Παραμένουν άγνωστες οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συμβάν.
Από την πτώση, η 17χρονη τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη και σε κρίσιμη κατάσταση.
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
ΚΟΣΜΟΣ