Συναγερμός στο Παπανικολάου: 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο
Το νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη
INTIME NEWS/ ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣυναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης στο νοσοκομείο Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη, όταν μια 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η 17χρονη έπεσε στο κενό από τον πρώτο όροφο του νοσοκομείου. Παραμένουν άγνωστες οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συμβάν.
Από την πτώση, η 17χρονη τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη και σε κρίσιμη κατάσταση.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ