Συναγερμός στο Παπανικολάου: 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο
Το νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη
INTIME NEWS/ ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΣυναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης στο νοσοκομείο Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη, όταν μια 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η 17χρονη έπεσε στο κενό από τον πρώτο όροφο του νοσοκομείου. Παραμένουν άγνωστες οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το συμβάν.
Από την πτώση, η 17χρονη τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη και σε κρίσιμη κατάσταση.
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ