Προβλήματα ηλεκτροδότησης μετά από πτώση δέντρου στην Κηφισιά
Φωτογραφία αρχείου από πεσμένο δέντρο
INTIME NEWS/ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣΠροβλήματα ηλεκτροδότησης προκάλεσε η πτώση δέντρου που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (30/6) στην Κηφισιά.
Η πτώση του δέντρου σε κολώνα ηλεκτροδότησης προκάλεσε επίσης ζημιές σε ένα όχημα και μία μάντρα.
Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιδημάρχου Κηφισιάς Γεωργίου Κασναφέρη στην ΕΡΤ «η ΔΕΗ εξετάζει το πρόβλημα, ενώ το δέντρο απομακρύνεται και η κυκλοφορία αποκαθίσταται».
«Οι έντονες αλλαγές από καύσωνα σε ισχυρούς ανέμους, εγκυμονούν κινδύνους σε δέντρα κουρασμένα, είτε λόγω ηλικίας είτε από ασθένειες» ανέφερε ο αντιδήμαρχος για να συμπληρώσει πως «ο Δήμος προσπαθεί να τα συντηρεί».
ΚΟΣΜΟΣ
Ένας μεγάλος αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη
13:20
ΚΟΣΜΟΣ
«Η πυρηνική αποτροπή προστατεύει τον κόσμο από έναν παγκόσμιο πόλεμο», εκτιμά η Ρωσία
13:15
ΕΛΛΑΔΑ
Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Με παγκόσμια «πατέντα» πείραζαν τους μετρητές - Οι ρόλοι και το φέσι 9 εκατ.
13:13
ΚΟΣΜΟΣ
«Διακήρυξη της ήττας της Αμερικής» η συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν, λέει ο Γκαλιμπάφ
13:12
ΚΟΣΜΟΣ