Ξάνθη: Άνδρας έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο οικοδομής
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
INTIME NEWSΣτο κενό βρέθηκε άνδρας το πρωί της Δευτέρας (7/7) στην Ξάνθη, στη Στοά του Νούση στο κέντρο της πόλης, πέφτοντας από τρίτο όροφο οικοδομής.
Η πτώση πραγματοποιηθηκε κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ενώ στο σημείο έσπευσε άμεσα η Αστυνομία καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με το xanthinea.gr, πρόκειται για γνωστό γιατρό της πόλης.
Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η πτώση διενεργείται προανάκριση.
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν διαψεύδει τον Βανς: «Δεν συζητήσαμε για τα πυρηνικά, δεν αναλάβαμε νέες δεσμεύσεις»
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Χολαργός: Στα χέρια των αρχών 55χρονος οδηγός - Προκάλεσε τροχαίο και προσπάθησε να διαφύγει
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Μήνυμα 112 για τη φωτιά στη Θεσσαλονίκη: «Κλείστε πόρτες και παράθυρα»
18:34
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Βοιωτία, Λάρισα, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη
18:30
ΚΟΣΜΟΣ