Στάση εργασίας σήμερα στα τρόλεϊ
Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει σήμερα Τρίτη η Αθήνα, για πέντε ώρες, εξαιτίας της στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στον ΗΛΠΑΠ.
Οι εργαζόμενοι θα τραβήξουν χειρόφρενο στα τρόλεϊ από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, με αποτέλεσμα το επιβατικό κοινό να έχει τη δυνατότητα να μετακινηθεί μόνο με λεωφορεία, μετρό, τραμ και Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται με απόφαση του Δ.Σ. της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευση.
«Στις δύσκολες αυτές εποχές, στην κατάργηση των εργατικών κεκτημένων, η παρουσία όλων είναι απαραίτητη», σημειώνει η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ σε ανακοίνωσή της.
CULTURE
Η Ελλάδα επιστρέφει στο Κάιρο έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού - Πώς έφτασαν στην Αθήνα
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE