Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο με τραύμα στο κεφάλι 8χρονος - Έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου
Το νοσοκομείο Παπαγεωργίου (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
INTIME NEWS/ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣΣτο νοσοκομείο Παπαγεωργίου νοσηλεύεται 8χρονο αγόρι το οποίο, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου στην Ασπροβάλτα, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, το παιδί έχει τραυματιστεί στο κεφάλι και έχει υποστεί κάταγμα στο δεξί του χέρι.
Αρχικά διακομίστηκε σε Κέντρο Υγείας, αλλά τελικά κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Πτώση 20χρονης στις Βάθρες Σαμοθράκης - Νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα στη σπονδυλική στήλη
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33
ΣΠΟΡ