Nεαρός τουρίστας έπεσε από βράχο στον Λυκαβηττό - Έχει μεταφερθεί στο «Γεννηματάς»
Ένα 25χρονος τουρίστας έπεσε από βράχο στον λόφο του Λυκαβηττού, στην πλευρά του Αγίου Γεωργίου, κάτω από άγνωστες συνθήκες.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ο 25χρονος, έπεσε από βράχο και από μεγάλο ύψος τα ξημερώματα.
Περαστικοί εντόπισαν τον 25χρονο και κάλεσαν το ΕΚΑΒ.
Ο 25χρονος μεταφέρθηκε, στο νοσοκομέιο Γεννημετάς όπου νοσηλεύεται.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο ο νεαρός άνδρας να παρασύρθηκε από τους θυελλώδεις ανέμους που πνέουν στην Αττική, ενώ προσπαθούσε να βγάλει selfie.
ΕΛΛΑΔΑ
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ