Δημόσιος υπάλληλος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη για χρηματισμό - Είχε ζητήσει 4.000 ευρώ κι ένα κινητό
Περιπολικό της αστυνομίας
PixabayΣτη σύλληψη ενός υπαλλήλου ελεγκτικής Αρχής του Δημοσίου για χρηματισμό προχώρησε η Ελληνική Αστυνομία στη Θεσσαλονίκη.
Ο δράστης βρέθηκε στα «χέρια» των Αρχών μετά την παραλαβή προσημειωμένου χρηματικού ποσού, ύψους 4.000 ευρώ, καθώς και κινητού τηλεφώνου, τα οποία είχε απαιτήσει στο πλαίσιο των καθηκόντων του, προκειμένου να μειώσει επιβληθέν πρόστιμο σε ιδιώτη.
Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για δωροληψία υπαλλήλου, εμπορία επιρροής, καθώς και παράβαση καθήκοντος. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή και παραπέμφθηκε σε ανακριτή.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Στον ανακριτή σήμερα οι έξι συλληφθέντες για χρηματισμό στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ