Απόπειρα τηλεφωνικής απάτης σε βάρος γονέων νηπίων στην Κω
Τηλεφωνική απάτη (φωτογραφία αρχείου)
PixabayΑπόπειρα απάτης σε βάρος γονέων που ανέμεναν την έγκριση των τέκνων τους σε Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς καταγγέλθηκε στο Δήμο Κω.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, μητέρες νηπίων δέχθηκαν τηλεφωνική κλήση από κινητό τηλέφωνο με απόκρυψη, όπου η καλούσα, δηλώνοντας ψευδώς ότι είναι υπάλληλος του Δήμου, ζητούσε την καταβολή ποσού προκειμένου να γίνει δεκτή η αίτηση φιλοξενίας στους Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση: «Πρόκειται σαφώς για ξεκάθαρη υπόθεση απάτης αφού σε καμία περίπτωση υπάλληλος του Δήμου δεν μπορεί και δεν πρόκειται να ζητήσει καταβολή οποιουδήποτε ποσού».
Ο Δήμος καλεί τους δημότες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να υποψιάζονται τυχόν ανάλογες τηλεφωνικές απάτες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κως: Κάτοικος προτίθεται να αναλάβει το κόστος για την ανέγερση σπιτιών που θα στεγάσουν γιατρούς
Κως: Εξαρθρώθηκε συμμορία διακίνησης ναρκωτικών - Δύο συλλήψεις
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30