Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Λήξη συναγερμού για τον άνδρα που απειλούσε να πέσει στο κενό
Συναγερμός σήμανε νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής (05/09) στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ, καθώς ένας άνδρας ανέβηκε στον τρίτο όροφο και απειλούσε να πέσει στο κενό.
Στο σημείο έσπευσαν διαπραγματευτές της Aστυνομίας, οι οποίοι τον έπεισαν να κατέβει. Ο άνδρας, περίπου 30 ετών, μεταφέρθηκε εντός του νοσοκομείου όπου εξετάστηκε από ψυχιάτρο.
Σημειώνεται ότι, στο νοσοκομείο μετέβησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα, που ανέπτυξαν ένα ειδικό στρώμα διάσωσης κάτω από το σημείο που απειλούσε να πέσει ο άνδρας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Άνδρας απειλεί να πέσει στο κενό από μπαλκόνι
CULTURE
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Από τα 40άρια στις καταιγίδες και τους ανεμοστρόβιλους - 10 βαθμούς θα πέσει η θερμοκρασία
13:58
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Σε «κίτρινο» συναγερμό αύριο (29/06) 28 περιοχές της χώρας
13:49
ΕΛΛΑΔΑ
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37
ΕΛΛΑΔΑ