Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Λήξη συναγερμού για τον άνδρα που απειλούσε να πέσει στο κενό
Συναγερμός σήμανε νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής (05/09) στο νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ, καθώς ένας άνδρας ανέβηκε στον τρίτο όροφο και απειλούσε να πέσει στο κενό.
Στο σημείο έσπευσαν διαπραγματευτές της Aστυνομίας, οι οποίοι τον έπεισαν να κατέβει. Ο άνδρας, περίπου 30 ετών, μεταφέρθηκε εντός του νοσοκομείου όπου εξετάστηκε από ψυχιάτρο.
Σημειώνεται ότι, στο νοσοκομείο μετέβησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα, που ανέπτυξαν ένα ειδικό στρώμα διάσωσης κάτω από το σημείο που απειλούσε να πέσει ο άνδρας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Άνδρας απειλεί να πέσει στο κενό από μπαλκόνι
ΕΛΛΑΔΑ
Ένας θαμώνας εγκαυματίας από τη φωτιά στο ξενοδοχείο στην Ομόνοια
12:44
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε Βρετανό στα Ιωάννινα: Καταζητούνταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα για ξέπλυμα χρήματος
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
CULTURE