Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο 16χρονη μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ
Σε ημιλιπόθυμη κατάσταση μεταφέρθηκε μία 16χρονη το βράδυ της Παρασκευής (19/9) στο νοσοκομείο ΠΑΓΝΗ του Ηρακλειου, μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Μετά τη διακομιδή της έφηβης στο νοσοκομείο αφότου ένιωσε αδιαθεσία, ειδοποιήθηκαν οι Αρχές.
Όπως διαπιστώθηκε, η ανήλικη προμηθεύτηκε το αλκοόλ από περίπτερο και σύμφωνα με το τοπικό μέσο cretapost, οι Αρχές συνέλαβαν τον υπεύθυνο και τον ιδιοκτήτη του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Δύο μήνες φυλάκιση σε μεθυσμένη μητέρα για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ για Αβραμόπουλο: Δεν λάβαμε το αίτημα άρσης ασυλίας - Είχε την έγκριση της Επιτροπής για τη ΜΚΟ
17:30
ΕΛΛΑΔΑ
Εύβοια: Συναγερμός για 45χρονο που έβαλε φωτιά στο σπίτι του και ταμπουρώθηκε
17:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αυτή είναι η «σκιώδης κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα - Όλα τα ονόματα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω: Κατέρρευσε τμήμα της οροφής την ώρα της κατάσβεσης
17:04
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ