Θεσσαλονίκη: 18χρονη έπεσε από μπαλκόνι - Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΣε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Παπανικολάου νοσηλεύεται μια 18χρονη η οποία έπεσε από μπαλκόνι το μεσημέρι της Πέμπτης 2/10.
Σύμφωνα με το thestival.gr, το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 15:30, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, η κοπέλα έπεσε στο κενό από μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας επί της οδού Πολυμνίας, στο Κορδελιό.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα γιατρός και διασώστες του ΕΚΑΒ και αφού σταθεροποίησαν την κατάστασή της κοπέλας, διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπανικολάου.
Η 18χρονη φέρει πολλαπλά τραύματα και η κατάσταση της υγείας της χαρακτηρίζεται κρίσιμη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Κατέληξε η 48χρονη που έπεσε από το μπαλκόνι ενώ καθάριζε τα παράθυρα
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Νεκρός 38χρονος που έπεσε στο κενό από το μπαλκόνι του σπιτιού του
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30
ΚΟΣΜΟΣ