Θεσσαλονίκη: 18χρονη έπεσε από μπαλκόνι - Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΣε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Παπανικολάου νοσηλεύεται μια 18χρονη η οποία έπεσε από μπαλκόνι το μεσημέρι της Πέμπτης 2/10.
Σύμφωνα με το thestival.gr, το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 15:30, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, η κοπέλα έπεσε στο κενό από μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας επί της οδού Πολυμνίας, στο Κορδελιό.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα γιατρός και διασώστες του ΕΚΑΒ και αφού σταθεροποίησαν την κατάστασή της κοπέλας, διεκομίσθη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπανικολάου.
Η 18χρονη φέρει πολλαπλά τραύματα και η κατάσταση της υγείας της χαρακτηρίζεται κρίσιμη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Κατέληξε η 48χρονη που έπεσε από το μπαλκόνι ενώ καθάριζε τα παράθυρα
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Νεκρός 38χρονος που έπεσε στο κενό από το μπαλκόνι του σπιτιού του
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ