Για προληπτικούς λόγους παραμένει στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας Ιερώνυμος
INTIME NEWSΓια προληπτικούς λόγους παραμένει και σήμερα (13/10) στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας κ. Ιερώνυμος, έπειτα από την αδιαθεσία που ένιωσε το μεσημέρι της Κυριακής.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο κ. Ιερώνυμος είναι ήρεμος και σε καλή κατάσταση και παρακολουθείται από τους γιατρούς.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Ιερώνυμος αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να μεταβεί στο νοσοκομείο με δικό του μέσο.
Εκεί μεταφέρθηκε στη μονάδα αυξημένης φροντίδα και υπεβλήθη στις απαραίτητες εξετάσεις.
Ο 87χρονος Αρχιεπίσκοπος θα παραμείνει και σήμερα στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.
«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, λόγω ελαφράς αδιαθεσίας, επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου και θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση, για καθαρά προληπτικούς λόγους», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42