Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη ζευγάρι που επιτέθηκε σε αστυνομικό
Περιπολικό της Κυπριακής Αστυνομίας (ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
AP Photo/Petros KaradjiasΖευγάρι στη Θεσσαλονίκη επιτέθηκε μετά από διαπληκτισμό σε αστυνομικό, ο οποίος μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Λαγκαδά.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, την Πέμπτη, λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι, ο 52χρονος άντρας και η 54χρονη γυναίκα είχαν λεκτική αντιπαράθεση με τον 36χρονο αστυνομικό για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, έξω από το Aστυνομικό Tμήμα Λαγκαδά.
Στη συνέχεια, οι δύο πλευρές υπέβαλαν εγκλίσεις στο Aστυνομικό Tμήμα και όταν το ζευγάρι αντιλήφθηκε ότι θα ακολουθηθεί η αυτόφωρη διαδικασία γρονθοκόπησαν τον αστυνομικό. Ο 36χρονος μετέβη με δικό του όχημα στο Κέντρο Υγείας Λαγκαδά και αποχώρησε μετά την παροχή πρώτων βοηθειών.
Ο 52χρονος και η 54χρονη συνελήφθησαν και για τον 36χρονο ο εισαγγελέας αποφάσισε την υποβολή προανακριτικού υλικού, χωρίς περαιτέρω δικονομικές ενέργειες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Στη φυλακή οδηγήθηκε ο γνωστός τηλεοπτικός σεφ που συνελήφθη για φοροδιαφυγή
Συνελήφθη μετά από καταδίωξη μεθυσμένος οδηγός στην Περιφερειακή Υμηττού
Λαύριο: Συνελήφθη 71χρονος προπονητής βόλεϊ για ασέλγεια σε 17χρονη αθλήτρια
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57