Kανονικά αύριο τα ταξί από τις 6 το πρωί - Αναστολή της απεργίας
Η σημερινή πορεία των ταξί προς το υπουργείο Μεταφορών.
EurokinissiΤέλος στην 48ωρη απεργία των ταξί αποφάσισε να δώσει το συνδικαλιστικό όργανο του κλάδου, μετά τη συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Όπως είπε ο κ. Λυμπερόπουλος μετά τη συνάντηση μαζί του η οποία διήρκεσε περισσότερο από 1.30 ώρα, «ο υπουργός έδειξε διάθεση για συζήτηση επί των θεμάτων που έχουν τεθεί από τους ιδιότητες και τους οδηγούς ταξί. Έσπασε ο πάγος, ξεκινά ο διάλογος».
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε είκοσι μέρες θα πραγματοποιηθεί νέο ραντεβού.
Οι αυτοκινητιστές, μεταξύ άλλων, διεκδικούν ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειο-λωρίδες και αναθεώρηση των αποφάσεων για ηλεκτροκίνηση και φορολογία.
Βορίζια: Δύο παλαιότερα ένοπλα επεισόδια δείχνουν οι κάλυκες που βρέθηκαν στον τόπο του μακελειού
09:44
Ένα νέο υπερπαράσιτο σε σχήμα κεράτου ανακάλυψαν οι επιστήμονες στη ζούγκλα του Βόρνεο
09:33
Χειροπέδες σε 19χρονο που οδηγούσε με 195 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών
09:25
Άγριος ξυλοδαρμός 16χρονου από συνομήλικό του σε πανηγύρι στα Τρίκαλα - «Εγώ εσένα θα σε σκοτώσω»
09:16