Kανονικά αύριο τα ταξί από τις 6 το πρωί - Αναστολή της απεργίας
Η σημερινή πορεία των ταξί προς το υπουργείο Μεταφορών.
EurokinissiΤέλος στην 48ωρη απεργία των ταξί αποφάσισε να δώσει το συνδικαλιστικό όργανο του κλάδου, μετά τη συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Όπως είπε ο κ. Λυμπερόπουλος μετά τη συνάντηση μαζί του η οποία διήρκεσε περισσότερο από 1.30 ώρα, «ο υπουργός έδειξε διάθεση για συζήτηση επί των θεμάτων που έχουν τεθεί από τους ιδιότητες και τους οδηγούς ταξί. Έσπασε ο πάγος, ξεκινά ο διάλογος».
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε είκοσι μέρες θα πραγματοποιηθεί νέο ραντεβού.
Οι αυτοκινητιστές, μεταξύ άλλων, διεκδικούν ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειο-λωρίδες και αναθεώρηση των αποφάσεων για ηλεκτροκίνηση και φορολογία.
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε τουρίστρια μετά από ατύχημα στο λιμάνι του Ηρακλείου
11:13
Πέθανε ο ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης - Οι διεθνείς παραγωγές, οι Άγριες Μέλισσες και το θέατρο
11:06
Η ΕΕ βάζει στο στόχαστρο και τα κινεζικά plug-in υβριδικά
11:05
Καιρός: Γιατί ο καύσωνας της Ευρώπης δεν φτάνει ακόμη στην Ελλάδα - «Αντίσταση από τα μελτέμια»
11:04