Επέτειος Γρηγορόπουλου: Άνοιξαν οι σταθμοί Μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα» - Πότε ξανακλείνουν
Ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα
EurokinissiΆνοιξαν λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, κατόπιν εντολής της ΕΛ.ΑΣ., οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα», οι οποίοι είχαν κλείσει νωρίτερα το πρωί του Σαββάτου (6/12) λόγω της συγκέντρωσης που ήταν προγραμματισμένη στα Προπύλαια για την επέτειο από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου.
Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 5 το απόγευμα, καθώς στις 9 το βράδυ θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση μνήμης στη συμβολή των οδών Τζαβέλα και Μεσολογγίου, στο σημείο όπου έπεσε νεκρός ο Αλέξης Γρηγορόπουλος.
Πολίτες, συλλογικότητες και κάτοικοι των Εξαρχείων αναμένονται να δώσουν το «παρών» σε μια πιο ήσυχη και συμβολική τελετή.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εργοστάσιο στο Αιγάλεω: Κατέρρευσε τμήμα της οροφής την ώρα της κατάσβεσης
17:04
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Beyond Borders – Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου: «Τι μένει αν αφαιρέσεις το προφανές;»
16:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Πύργος του Άιφελ θα κλείσει νωρίτερα σήμερα λόγω του καύσωνα που πλήττει τη Γαλλία
16:53
ΚΟΣΜΟΣ
Έκρηξη σε αποθήκη πυρομαχικών στο Κιρίκαλε της Τουρκίας - Δύο νεκροί
16:48
ΕΛΛΑΔΑ