Επέτειος Γρηγορόπουλου: Άνοιξαν οι σταθμοί Μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα» - Πότε ξανακλείνουν
Ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα
EurokinissiΆνοιξαν λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, κατόπιν εντολής της ΕΛ.ΑΣ., οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Σύνταγμα», οι οποίοι είχαν κλείσει νωρίτερα το πρωί του Σαββάτου (6/12) λόγω της συγκέντρωσης που ήταν προγραμματισμένη στα Προπύλαια για την επέτειο από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου.
Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 5 το απόγευμα, καθώς στις 9 το βράδυ θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση μνήμης στη συμβολή των οδών Τζαβέλα και Μεσολογγίου, στο σημείο όπου έπεσε νεκρός ο Αλέξης Γρηγορόπουλος.
Πολίτες, συλλογικότητες και κάτοικοι των Εξαρχείων αναμένονται να δώσουν το «παρών» σε μια πιο ήσυχη και συμβολική τελετή.
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Πώς θα γίνει η ανάδειξη του νέου πρωθυπουργού - Το πρόγραμμα και η διαδικασία
18:43
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ενστάσεις Χ. Αθανασίου για θητεία Προέδρου της Δημοκρατίας: Ως έχει, η διάταξη είναι προτιμότερη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ
Το τηλεσκόπιο James Webb ανακάλυψε μια μαύρη τρύπα που σπάει τους κανόνες της αστροφυσικής
18:28
CULTURE
Έκθεση της Μίνας Παπαθεοδώρου Βαλυράκη στο Λουτράκι με αφορμή το Ράλι Ακρόπολις
18:24
ΚΟΣΜΟΣ