Πεντάωρη στάση εργασίας των δημοσιογράφων την Τρίτη
Πεντάωρη στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο, Τρίτη (25/10/2016) από τις 11.00 π.μ. έως τις 16.00 μ.μ., οι εργαζόμενοι σε όλα τα ιδιωτικά, δημόσια και δημοτικά ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά), καθώς και στην ΕΡΤ, το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη ΓΓΕΕ και τα γραφεία Τύπου.
Η στάση εργασίας αποφασίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών, προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετέχουν στη Γενική Συνέλευση του Ταμείου τους (ΕΔΟΕΑΠ).
Η ΕΣΗΕΑ καλεί με ανακοίνωση σε μαζική συμμετοχή στην αυριανή Γενική Συνέλευση, καθώς, μετά την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου και την κατάργηση του αγγελιοσήμου, οι δημοσιογράφοι είναι ανασφάλιστοι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Πώς υπολογίζεται ο τόκος μετά τη ρύθμιση - «ανάσα» - Αναλυτικά παραδείγματα
09:19
ΕΛΛΑΔΑ
Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη γιατρός από επιπλοκές μετά τον τοκετό - Κατέληξε κατά την αεροδιακομιδή
09:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοκοτσάκης: Αποχώρησε από το κόμμα Καρυστιανού ο πραγματογνώμονας των Τεμπών
09:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνταγματική Αναθεώρηση: Κατάργηση αμνηστίας για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφο προτείνει η ΝΔ
09:05
ΕΛΛΑΔΑ