Θεσσαλονίκη: Θύμα ληστείας 20χρονος από 22χρονο μέσα σε λεωφορείο - Του άρπαξε χρυσή αλυσίδα
Λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη
MotionTeam /EurokinissiΘύμα επίθεσης και ληστείας μέσα σε αστικό λεωφορείο της Θεσσαλονίκης, έπεσε ένας 20χρονος με δράστες δύο άτομα εκ των οποίων το ένα συνελήφθη.
Σύμφωνα με το thestival οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη ενός 22χρονου για ληστεία για περιστατικό που σημειώθηκε σε αστικό λεωφορείο στην περιοχή του Δενδροποτάμου.
Σύμφωνα με τις αρχές, ο 22χρονος, ενεργώντας από κοινού με συνεργό του, φέρεται να αφαίρεσε με τη χρήση σωματικής βίας από έναν 20χρονο ημεδαπό μία χρυσή αλυσίδα λαιμού, ενώ παράλληλα επιχείρησε να του αποσπάσει και το κινητό του τηλέφωνο. Το περιστατικό σημειώθηκε εντός του λεωφορείου, προκαλώντας αναστάτωση στους επιβάτες.
Μετά την πράξη τους, οι δύο φερόμενοι ως δράστες επιχείρησαν να διαφύγουν πεζή, ωστόσο ο 22χρονος εντοπίστηκε από αστυνομικούς και συνελήφθη.
Ο συνεργός του αναζητείται στο πλαίσιο της προανάκρισης.
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00