Θεσσαλονίκη: «Έσπασε» το κοντέρ 22χρονος οδηγός αυτοκινήτου στα Μουδανιά - Έτρεχε με 179χλμ
Περιπολικό της Αστυνομίας
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSIΣτη σύλληψη ενός νεαρού οδηγού που «έσπασε» το κοντέρ με την ταχύτητα που κινούνταν τα ξημερώματα του Σαββάτου σε κεντρικό δρόμο των Μουδανιών προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης.
Οι αρχές πέρασαν χειροπέδες σε έναν 22χρονο που έτρεχε με το ΙΧ του με ταχύτητα 179 χιλιόμετρα ενώ το όριο ταχύτητας είναι 90χλμ/ώρα. στην επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, στο ύψος του κόμβου Θέρμης.
Παράλληλα, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης συνέλαβαν επίσης σήμερα νωρίς το πρωί έναν 47χρονο άνδρα ο οποίος κατελήφθη να οδηγεί το δίκυκλο μοτοποδήλατό του και να βρίσκεται εμφανώς σε κατάσταση μέθης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ