Θεσσαλονίκη: «Έσπασε» το κοντέρ 22χρονος οδηγός αυτοκινήτου στα Μουδανιά - Έτρεχε με 179χλμ
Περιπολικό της Αστυνομίας
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSIΣτη σύλληψη ενός νεαρού οδηγού που «έσπασε» το κοντέρ με την ταχύτητα που κινούνταν τα ξημερώματα του Σαββάτου σε κεντρικό δρόμο των Μουδανιών προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης.
Οι αρχές πέρασαν χειροπέδες σε έναν 22χρονο που έτρεχε με το ΙΧ του με ταχύτητα 179 χιλιόμετρα ενώ το όριο ταχύτητας είναι 90χλμ/ώρα. στην επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, στο ύψος του κόμβου Θέρμης.
Παράλληλα, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης συνέλαβαν επίσης σήμερα νωρίς το πρωί έναν 47χρονο άνδρα ο οποίος κατελήφθη να οδηγεί το δίκυκλο μοτοποδήλατό του και να βρίσκεται εμφανώς σε κατάσταση μέθης.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ