Θεσσαλονίκη: 38χρονος προκάλεσε πανικό στα επείγοντα νοσοκομείου - Έβρισε και απείλησε αστυνομικούς
Μεταφορά ασθενή σε νοσοκομείο (φωτογραφία αρχείου)
INTIME NEWSΠανικό προκάλεσε ένας 38χρονος στα επείγοντα νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη, με τους αστυνομικούς να τον συλαμβάνουν για απειλή, εξύβριση, απείθεια και βία κατά υπαλλήλων.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, όλα ξεκίνησαν όταν το κέντρο Άμεσης Δράσης της πόλης δέχθηκε κλήση, για άτομο με επιθετική συμπεριφορά στα Επείγοντα του Νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος».
Αστυνομικοί της ομάδας Ζ έσπευσαν άμεσα στο σημείο, διαπιστώνοντας ότι ο άνδρας ενοχλούσε ασθενείς και επισκέπτες στον χώρο του νοσοκομείου.
Μάλιστα, ο 38χρονος, αρνούμενος να συνεργαστεί έβρισε και απείλησε τους αστυνομικούς, οι οποίοι στη συνέχεια τον συνέλαβαν και τον απομάκρυναν από το σημείο.
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
ΚΟΣΜΟΣ
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21
ΕΛΛΑΔΑ