Στο νοσοκομείο δίχρονο κοριτσάκι μετά από δάγκωμα σκύλου στον Πειραιά
Στο νοσοκομείο Παίδων νοσηλεύεται ένα δίχρονο κοριτσάκι, το οποίο χθες Μ. Δευτέρα (06/04) το βράδυ δέχτηκε επίθεση από σκύλο στην περιοχή του Πειραιά και φέρει τραύματα από δαγκωματιές στο πρόσωπο και το κεφάλι.
Όλα συνέβησαν όταν το παιδί, όσο ήταν με την γιαγιά του στο διαμέρισμά τους, κάποια στιγμή πήγε σε ένα διπλανό δωμάτιο εντός του σπιτιού, όπου είχαν περιορίσει τον σκύλο.
Με το που το παιδί άνοιξε την πόρτα, ο σκύλος αμέσως επιτέθηκε στο παιδί και άρχισε να το δαγκώνει.
Η γιαγιά έντρομη απομάκρυνε το σκυλί, πήρε το παιδί αγκαλιά, κατέβηκε στον δρόμο και με τη συνδρομή της ομάδας ΔΙΑΣ, το μετέφερε με ταξί στο νοσοκομείο, σύμφωνα με τον Skai.
Ευτυχώς η ζωή του παιδιού δεν κινδυνεύει σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ενώ για το συμβάν, συνελήφθη η γιαγιά του.
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30