Τους έπιασαν με περισσότερα από 10 κιλά κάνναβης στα διόδια της Ολυμπίας Οδού - Δύο συλλήψεις
Δύο συλλήψεις στα διόδια της Ολυμπίας Οδού για διακίνηση ναρκωτικών
ΕΛ.ΑΣ.Χειροπέδες πέρασαν οι αστυνομικοί χθες το πρωί Τετάρτη (15/04) σε δύο άνδρες, καθώς σε «μπλόκο» που είχαν στήσει οι αρχές στα διόδια της Ολυμπίας Οδού, τους εντόπισαν με περισσότερα από δέκα κιλά κάνναβης.
Αναλυτικά, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών πραγματοποίησαν συντονισμένη επιχείρηση στον σταθμό διοδίων στην Ολυμπία Οδό, μετά από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών, αναφορικά με την εμπλοκή των δύο ανδρών στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών.
Μέσα στο όχημα των συλληφθέντων οι αστυνομικοί εντόπισαν 10.500 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, διαμοιρασμένη σε δέκα αυτοσχέδιες συσκευασίες.
Οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40