Εξιτήριο για τη σύζυγο του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη: Το ιατρικό ανακοινωθέν
Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSIΕξιτήριο από τον Ευαγγελισμό πήρε το πρωί του Σαββάτου (25/4) η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη με το ιατρικό ανακοινωθέν να αναφέρει ότι η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη.
Συγκεκριμένα το ανακοινωθέν αναφέρει:
Σήμερα στις 25.4.2026, η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α« Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» και η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη.
Υπενθυμίζεται ότι η κα Μητσοτάκη είχε εισαχθεί στις 17 /4 /2026, στο Νοσοκομείο ΓΝΑ ¨Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ¨, με έντονο κοιλιακό άλγος.
Υπεβλήθη με επιτυχία σε λαπαροτομία, για την αντιμετώπιση αποφρακτικού ειλεού λόγω συμφύσεων και επέστρεψε σε άριστη κατάσταση στο θάλαμό της.
Λόγω της νοσηλείας της δεν έδωσε το παρών στη δεξίωση προς τιμή του Προέδρου της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν στο Προεδρικό Μέγαρο όπου τον πρωθυπουργό συνόδευσε η κόρη του Δάφνη.
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
Βενεζουέλα: Κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53