Συνελήφθη 22χρονος οδηγός που έτρεχε με 162 χλμ/ώρα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Έδεσσας
Αυτοκίνητο αναπτύσσει ταχύτητα
AP Photo/David ZalubowskiΜε υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο φαίνεται να κινούνταν 22χρονος οδηγός Ι.Χ. αυτοκινήτου, ο οποίος συνελήφθη, το βράδυ της Τετάρτης 7/5, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Έδεσσας.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο νεαρός εντοπίστηκε να κινείται με 162 χλμ/ώρα, ενώ το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο είναι 70 χλμ/ώρα. Ακολούθησε έλεγχος και ο 22χρονος ακινητοποιήθηκε άμεσα από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ οδηγείται στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κινηματογραφική καταδίωξη 52χρονου στον Βόλο - Οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα στο αντίθετο ρεύμα
ΕΛΛΑΔΑ
Μοτοσικλετιστής κινούνταν με 240 χλμ/ώρα στην ΕΟ Ελευσίνας - Θήβας: Κατασχέθηκε η μηχανή
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ