Ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ και κάνναβης στα Ιωάννινα
Στο νοσοκομείο Ιωαννίνων μεταφέρθηκε μία ανήλικη κοπέλα μετά από κατανάλωση αλκοόλ και κάνναβης, ενώ χειροπέδες πέρασαν οι αστυνομικοί στον 19χρονο φίλο της.
Οι αστυνομικοί εντόπισαν ένα αυτοκίνητο, το οποίο ήταν σταματημένο στη μέση του δρόμου με αλάρμ.
Μέσα στο όχημα βρίσκονταν ο 19χρονος και μία ανήλικη, που δήλωσαν αδιαθεσία και έτσι κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο τους μετέφερε στο νοσοκομείο.
Από την έρευνα των Αρχών διαπιστώθηκε πως η ανήλικη με τον νεαρό έκαναν χρήση ναρκωτικών και συγκεκριμένα κάνναβης συνδυαστικά με αλκοόλ, προϊόντα που είχε νωρίτερα αγοράσει ο 19χρονος.
Ο νεαρός στη συνέχεια συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης και για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία των ανηλίκων από το αλκοόλ και τα καπνικά προϊόντα.
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40