Θεσσαλονίκη: Νοσηλευτής καταγγέλθηκε για βία σε ανήλικο στη διάρκεια εξέτασης - Συνελήφθη
Διάδρομος νοσοκομείου (Φωτο αρχείου)
UnsplashΣτα χέρια της αστυνομίας βρίσκεται νοσηλευτής παιδοψυχιατρικής κλινικής νοσοκομείου Θεσσαλονίκης μετά την καταγγελία που έγινε σε βάρος του για άσκηση βίας σε ανήλικο.
Πρόκειται για 47χρονο νοσηλευτή ο οποίος συνελήφθη χθες στη Θεσσαλονίκη καθώς κατηγορείται ότι χτύπησε έναν ανήλικο κατά τη διάρκεια εξέτασης.
Σύμφωνα με το thestival την καταγγελία στις Αρχές έκανε η μητέρα του 16χρονου, η οποία ανέφερε πως εντόπισε μελανιές στον λαιμό του γιου της μετά την εξέταση.
Η μητέρα του 16χρονου ανέφερε ο 47χρονος νοσηλευτής άσκησε βία στον ανήλικο κατά της διάρκεια εξέτασης σε παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου της πόλης.
O 47χρονος συνελήφθη από την Ελληνική Αστυνομία.
ΕΛΛΑΔΑ
Οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ και ενεπλάκη σε τροχαίο στη Θεσσαλονίκη
10:37
ΕΛΛΑΔΑ
Μειωμένος ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων για τις γυναίκες που κάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης
10:32
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Αρχίζει η 2η αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
10:27
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 35χρονος στη Μύκονο για διακίνηση ναρκωτικών – Εντοπίστηκε με 82 φιξάκια κοκαΐνης
10:24
TRAVEL